Q W uzupełnieniu do wysyłki UPS lub FedEx, mogę wybrać wysłania go?
A Tak, jeśli waga zamówić więcej niż 30 funtów. Jeśli zamówienie waży mniej niż 30 funtów używać FedEx lub UPS nie płaci, koszty niż przy użyciu Airmail wysyłka koszt jest znacznie wyższy.
Q Czy mogę do mojego rachunku lub potwierdzenia adresu innego niż adres?
A Tak, przyjmujemy zmiany adresu wysyłki. Po potwierdzeniu płatności, prosimy o poinformowanie mnie, jak tylko prawidłowy adres do korespondencji, będziemy sprawdzać jak najszybciej.
Q Nie widzę te małe postać w większości witryn e-commerce, gdzie jest twój zrzeczenie?

A Nie mamy warunków sprzedaży 50. Jednak zanim będzie można robić interesy, trzeba zgodzić się na kilku warunków.

Możesz zwrócić zakup w ciągu 30 dni od daty jakiegokolwiek powodu lub bez powodu, pokwitowanie. Jednak w każdym przypadku darmowych wysyłek opłaty nie podlegają zwrotowi.

Nie zwracamy wadliwy produkt jest odpowiedzialny za koszty, ale będziemy płacić za wymianę kosztów S / H.

Jeśli mamy wysłać niewłaściwych elementów do Ciebie, będziemy płacić za wymianę S / H, a także zwrotu niewłaściwym towary S / H opłaty.

Zastrzegamy sobie prawo w dowolnym czasie z dowolnego powodu, aby anulować lub odrzucić dowolną kolejność rezerwacji.

Q Czy oferujecie zbiorczego zakupu lub dowolną kombinację frachtu wysyłkę na?
A Ponieważ możemy obliczyć koszty wysyłki na podstawie łącznej ceny, będzie automatycznie korzystać ze zniżek wysyłki. Im więcej kupujesz, tym więcej oszczędzasz.
Q Bulk / Zakupy Wielkość mieć cenę hurtową?

A Kiedy będziemy obchodzić swoje konto jako „hurtowników”, będzie automatycznie zobaczyć ceny hurtowe. W celu zakwalifikowania się do hurtowni, trzeba spełnić jeden z następujących warunków:

1) łącznej kwoty zakupu w ciągu 30 dni więcej niż $ 2000.

2) zamówienie w jednym zakupie więcej niż $ 1000.

Jeśli uważasz, że kwalifikuje się jako hurtownik, proszę pisać na adres: 网站邮箱. Będziemy przetworzyć żądania w ciągu 24 godzin.

Q Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
A Zwykle w tym samym procesie dzień zamówienia i wysłać numer przesyłki następnego dnia, jeśli otrzymamy zamówienie w weekend, zrealizujemy zamówienie w poniedziałek.
Q Właśnie zakończone zamówienie i moja zapłata rozjaśnia. Podczas transportu?
ARozkazy normalnie dostarczany w trzech dni po rozkaz wysyła (patrz wyżej opisanych etapów procesu, na Fig.).
Q Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
AJeśli chcesz zmienić lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami w ciągu 5 godzin od zamówienia. Jednakże, jeśli zamówienie rynek został „wysłany”, nie można anulować lub zmienić rozkazy.
Q Jaka jest wasza polityka powrót? Jeśli wrócę, jeśli nie są zarybiania opłata?

A Nie pobiera opłatę zarybiania, ale nie mamy prostego zwrotu.

Poprosić o zwrot musi nastąpić w ciągu 15 dni od daty otrzymania.

Zmień żądanie musi zostać zakończone po upływie 30 dni od daty otrzymania.

W przypadku wymiany elementu niedostępne wydamy wartość zakupu sklep kredytowej.

Dostawa i obsługa nie podlega zwrotowi.

Wracając żadnych wadliwych kosztów transportu towarów będzie wyłącznie odpowiedzialny za klienta.

Q Mój produkt jest wadliwy, musimy zwrócić lub wymiana, jak to zrobić?
AProsty jeden. Przejdź do strony „Kontakt”, wyślij do nas e-mail i żądań RMA, wiadomość e-mail zawierającą instrukcje zostaną wysłane wkrótce, wraz z RMA. Postępuj zgodnie z instrukcjami do zwrotu opakowań i odesłać go do nas. Po otrzymaniu zwrotu, Twój zysk zostanie przekazany, inaczej zwrot zostaną przelane na konta.