Q Czy PayPal jest bezpieczny?
A Tak. PayPal korzysta z technologii SSL, aby zapewnić bezpieczeństwo informacji. Ponadto, gdy wysyłasz płatność za pośrednictwem systemu PayPal, odbiorca nie otrzyma poufnych informacji finansowych, takich jak numer karty kredytowej lub konta bankowego. W ten sposób nie musisz się martwić o płacenie ludziom, których nie znasz. PayPal został zaprojektowany od podstaw, aby być bezpieczniejszym sposobem przesyłania pieniędzy przez Internet. Twoje informacje finansowe nie zostaną sprzedane ani wystawione na działanie żadnego sprzedawcy lub sprzedawcy.
Q Czy mogę do mojego rachunku lub potwierdzenia adresu innego niż adres?
A Tak, przyjmujemy zmiany adresu wysyłki. Po potwierdzeniu płatności, prosimy o poinformowanie mnie, jak tylko prawidłowy adres do korespondencji, będziemy sprawdzać jak najszybciej.
Q Nie widzę te małe postać w większości witryn e-commerce, gdzie jest twój zrzeczenie?

A Nie mamy warunków sprzedaży 50. Jednak zanim będzie można robić interesy, trzeba zgodzić się na kilku warunków.

Możesz zwrócić zakup w ciągu 30 dni od daty jakiegokolwiek powodu lub bez powodu, pokwitowanie. Jednak w każdym przypadku darmowych wysyłek opłaty nie podlegają zwrotowi.

Nie zwracamy wadliwy produkt jest odpowiedzialny za koszty, ale będziemy płacić za wymianę kosztów S / H.

Jeśli mamy wysłać niewłaściwych elementów do Ciebie, będziemy płacić za wymianę S / H, a także zwrotu niewłaściwym towary S / H opłaty.

Zastrzegamy sobie prawo w dowolnym czasie z dowolnego powodu, aby anulować lub odrzucić dowolną kolejność rezerwacji.

Q Czy oferujecie zbiorczego zakupu lub dowolną kombinację frachtu wysyłkę na?
A Ponieważ możemy obliczyć koszty wysyłki na podstawie łącznej ceny, będzie automatycznie korzystać ze zniżek wysyłki. Im więcej kupujesz, tym więcej oszczędzasz.
Q Jak mogę śledzić moje zamówienie?

A Bardzo łatwo jest sprawdzić status swojego zamówienia i zlokalizować paczkę podczas transportu, ponieważ wiadomość e-mail z numerem śledzenia zostanie wysłana na Twój adres e-mail po wysłaniu zamówienia. Numer przesyłki zostanie wysłany kupującemu po wysłaniu zamówionego przedmiotu.

Q Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
A Zwykle w tym samym procesie dzień zamówienia i wysłać numer przesyłki następnego dnia, jeśli otrzymamy zamówienie w weekend, zrealizujemy zamówienie w poniedziałek.
Q Właśnie zakończone zamówienie i moja zapłata rozjaśnia. Podczas transportu?
ARozkazy normalnie dostarczany w trzech dni po rozkaz wysyła (patrz wyżej opisanych etapów procesu, na Fig.).
Q Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
AJeśli chcesz zmienić lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami w ciągu 5 godzin od zamówienia. Jednakże, jeśli zamówienie rynek został „wysłany”, nie można anulować lub zmienić rozkazy.
Q Jaka jest wasza polityka powrót? Jeśli wrócę, jeśli nie są zarybiania opłata?

A Nie pobiera opłatę zarybiania, ale nie mamy prostego zwrotu.

Poprosić o zwrot musi nastąpić w ciągu 15 dni od daty otrzymania.

Zmień żądanie musi zostać zakończone po upływie 30 dni od daty otrzymania.

W przypadku wymiany elementu niedostępne wydamy wartość zakupu sklep kredytowej.

Dostawa i obsługa nie podlega zwrotowi.

Wracając żadnych wadliwych kosztów transportu towarów będzie wyłącznie odpowiedzialny za klienta.

Q Mój produkt jest wadliwy, musimy zwrócić lub wymiana, jak to zrobić?
AProsty jeden. Przejdź do strony „Kontakt”, wyślij do nas e-mail i żądań RMA, wiadomość e-mail zawierającą instrukcje zostaną wysłane wkrótce, wraz z RMA. Postępuj zgodnie z instrukcjami do zwrotu opakowań i odesłać go do nas. Po otrzymaniu zwrotu, Twój zysk zostanie przekazany, inaczej zwrot zostaną przelane na konta.